luni, 7 septembrie 2009

Teatru

Nu am de gand sa va vorbesc despre piesele lui Gogol, Caragiale, Shakespeare,etc,etc.:)) nu ca nu mi-ar place, da o parte din voi ar inchide pagina direct:P. Vreau sa vorbesc despre viata.
Si acum intrebarea din creieras: "ce legatura are viata cu teatrul?"
Pai sa ne gandim.. de unde a fost inspirat teatrul in primu rand? Din intamplari. Intamplari care unde au loc? Pe parcursul vietii. Numai din punctul asta de vedere observi ca are o mare legatura viata cu teatrul. Dupa, partea mea preferata a teatrului: mastile:X. Toata lumea in teatru este mascata, fie cu o masca adevarata, fie cu ajutorul cosmeticelor; tot masti se numesc. La fel este lumea mascata in o opera teatrala cum este mascata si pe strazile orasului in care traiesti, potecile satului in care locuiesti:P. Toata lumea in ziua de azi joaca teatru, fie pentru simplul ei amuzament, fie pentru obtinerea unui lucru, fie ca este un maniac care doreste sa manipuleze orice fiinta care detine viata, de la veverite pana la oameni..daca e capabil.
Dar intrebarile care mi le pun intotdeauna: Cate masti poate sa aiba un om? Pentru fiecare masca trebuie sa aiba si un dans diferit si o replica diferita? Poti sa te pierzi printre masti si sa uiti cine esti defapt?
Si tot incerc sa gasesc raspunsuri l intrebari uitandu-ma la fiekre om care-l intalnesc de zi cu zi, fiecare persoana cu care vorbesc, fiecare amic, tovaras, prieten care-l am. Si-mi dau seama ca poti avea atatea masti in tine pe cate sentimente diferite si ganduri ascunse si neascunse ai, o masca nu inseamna neaparat o persoana diferita, inseamna sa abtii cateva sentimente si reactii. Dar un dans inseamna sa fii altcineva la porunca. Orice om se pierde prin amintiri si minciuni in viata; chit ca recunoaste acest lucru ,sau nu. Noi stim ca este adevarat, si ca un om sincer nu a fost construit inca:-?. Va dati seama ce fraier ar fi?:))saracu..punct:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu