luni, 7 septembrie 2009

Despre mine.

Pai..ce pot spune. Eu urmez genul de Blog clasic:P. Trebuie sa existe si o postare cu titlul "despre mine":)). In care Bloggerul isi face un mini-cv al vietii lui, fie intim, fie personal, de cariera...intelegi tu:)).
Despre mine ce pot spune... Sunt ca si tine,un om:-??2 maini,2 picioare,ochi(tot 2),nas, gura,bla,bla.
Dorinte, lucruri care-mi plac si care nu-mi plac, hobby-uri, vise? Pai... nu am nici o dorinta sa va spun lucrurile care-mi plac si care nu-mi plac..banuiesc ca sunt la fel de banale ca ale tale:P. Am destule hobby-uri:-?..si vise?hmmm8->..destule.
Despre mine din nou nu are rost sa spun nimic, din moment ce ne asemanam la baza: amandoi suntem oameni, nu are rost sa stii nimic mai mult, pt ca amandoi avem idei,poate unele se aseamana, poate nu...despre mine banuiesc ca o sa aflii ceva pe parcursul blogului:-?cred...
Ok,dar sa fim sinceri,trebuie sa stiti ceva despre mine de acum, sa va faceti o idee...ma cheama Amberlin:D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu