luni, 7 septembrie 2009

Ciudat

Ciudat ca incep asa...si mai ciudat ca m-am apucat de blog. Nu ma consider o persoana care are ceva de spus sa las lumea: "whoah,ce tare!". De altfel nici 90% din persoanele care detin un blog. Blogul dupa parerea mea este un fel de jurnal "intim" care poate fi citit de absolut toaaaaata lumea:P. Dar, sincer, nu am de gand sa va stresez cu viata mea, cu amintirile mele, povesti de dragoste sau alte rahaturi.
Lucrul care m-a fascinat la un blog este, nu entuziasmul creatorului: "vai pun poze", "ce sa mai scriu", "cum sa arate", "ce sa le mai arat"; ci entuziasmul cititorului. Recunosc, am fost foarte inspirat sa citesc si eu ,o data in viata mea un blog; ca tot omu, sa nu mor prost:P,boooon, si ma uit eu prin lista de mess,ca deh, trebuie sa am macar o persoana in lista care sa aiba un blog. Si dupa o mica cautare, am gasit prima persoana. Prefer sa o mentin anonima...daca nu te deranjeaza,drag cititor:)). Si am ramas la propriu marcat de faptul ca am fost atat de entuziasmat de ce scria acolo, chit ca nu era cine stie ce...povesti mai dragute am citit si in "Libertatea". Dar era vorba ca persoana respectiva vorbea despre ea, dar nu cum mi-a vorbit mie vreodata, sau cum am auzit din "barfele" sau "vorbele" altor oameni. A scris in acel blog in o maniera pe care eu, personal nu am mai intalnit-o la ea. Bun si acum o sa ziceti ca : da frate,dar oricine are mai multe fete,bla,bla.Bun,nu va contrazic,oricine are mai multe fete,mi se pare si logic..dar pot sa spun ca in 4 ani ajungi sa cunosti o parte din ele,o parte mai elementara sa zicem dar totusi o parte care iti permite sa-ti faci o idee asupra caracterului persoanei respective:D.(1-0!!!).
Revenind la idee: si tot citind introducerea blogului am observat o chestie: eram absolut fascinat de ce scria in acel blog. Nu eram fascinat ca era ceva interesant scris...nu ,in nici un caz,era o simpla povestire a unei zile banale. Dar sincer nu stiu din ce cauza...tot citind, m-am trezit dupa cateva ore ca am ajuns la sfarsitul blogului.. Pur si simplu am fost furat de toate ideile persoanei respective, de toate sentimentele..si mi-am dat seama..blogul nu este numai un jurnal "intim" pt "exhibitionisti"..este un tip de divertisment,atat pentru creator cat si pentru cititor.
Nu va ganditi acum la genul de divertisment precum emisiunile de proasta calitate difuzate la televizor. Este un simplu mod de a trece peste plictiseala, de auto-evaluare ,daca este nevoie( sa vezi daca altu' este mai nebun ca tine), un mod de a cauta confort,in caz ca sentimentele cititor-scriitor se aseamana, un mod de a-ti expune niste idei care ti se par interesante si de argumentare a unor fapte. Ideea este ca ,un lucru atat de minor precum un blog poate avea atatea intrebuintari si scopuri,incat nu cred ca am timp sa le scriu pe toate(fie ma trezesc,fie mi se duce bateria:)) ).
Bun, pot spune ca acesta este un inceput :-?. O initiere intr-un mare nimic:D.Bun Venit:*!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu