luni, 7 septembrie 2009

Lucruri mici

E o vorba veche care-mi place mult: Lucrurile mici le fac pe cele mari:D. Mi se pare cel mai adevarat proverb care a fost spus vreodata..fata de "sange spala sange","cui pe cui scoate" si alte rahaturi:)))). Imi place atat de mult datorita relativitatii lui si a complexitatii care o dobandeste odata cu evolutia lumii. Inainte era logic: mai multe caramizi fac o casa. La mintea cocosului, acum totul poate fi pus intr-o analiza severa cu ajutorul acestui proverb, fie ca analizam o relatie de prietenie, de dragoste, fie ca analizam o cladire, un computer, o alee..pana si cerul. Totul pe lumea asta este compus din lucruri mici care ne dau lucrurile mari la care sa ne minunam...si ,stiind astea...ma intreb..de ce nimeni nu apreciaza lucrurile mici?
De ce toata lumea vrea sa fie un "lucru mare"? Nimeni nu vrea sa fie un lucru mic; si daca e un lucru mic nu este multumit de asta. Dupa parerea mea lucrurile mici sunt cele mai importante,ca ele stau la baza celor mari: fara ele nu ar mai fi nimic pe lume:P.
Eu personal ma multumesc cu statutul meu de lucru mic pe lumea asta:D, pentru ca stiu ca din cauza mea voi va minunati la ce urmari am:P

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu