luni, 28 septembrie 2009

Ce faci?

Nu iti scriu pentru dragoste sau pentru dor, iti scriu sa-ti spun ca aveam nevoie de tine. Iti scriu sa-ti spun ca din clipa in care mi-ai intors spatele mi s-a scurs culoarea din viata si energia din corp. Esti fericita in marele albastru in care te-ai afundat? Cand iti afunzi capu in perna ma mai auzi? Nu-ti face griji, sunt bine. Te vad in cele mai umile amintiri, pe fond alb-negru... asa cum m-ai lasat privind lumina. Zilele care mi le-am petrecut..zile reci si infometate.. am invatat sa ma scald in durerea lor. Cicatricile care s-au imprimat in acest corp tatuat au invatat sa nu se mai arate oricarui trecator, oricarei fiinte banale ce umbreste pamantul. Cateodata uit...dar de data asta recunosc.. imi este dor de tine. Si sunt constient ca incepe un drum lung si greu acum, o data cu plecarea ta. Dar nu e nici o problema... cateodata uit. Dar acum recunosc: imi este dor de tine, si iti scriu sa te intreb: Ce faci?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu