vineri, 12 martie 2010

Destin

Cu totii avem un fir de urmat pana la urma. Da de unde stii daca te ia la misto sau e chiar demn de urmat? As avea cum sa fug de destin? O vorba stiu si cred (legata de acest subiect) : You can't fight faith. Cred ca este cel mai trist post care l-am facut pana acum. Stau la ora 05:55 dimineata si scriu pe blog, inloc sa stau ca orice om normal, fie pe afara, fie sa dorm. Dar nu pot... de ce? Vinovatie cred... regret. Daca ajungi vreodata sa citesti acest pot as vrea sa stii ca tot ce am facut in acest timp a fost sa ma ascund intr-o minciuna. Nu o sa ma schimb, mi se pare imposibil sa fac asta. Nu iti recomand sa incerci sa ma intelegi; am stabilit, eu nu ma ocup de nebunia ta, tu nu te ocupi de a mea. Probabil asa a fost sa se intample, desigur...nimanui nu i-a convenit. Nu spun ca e usor sa alegi firele dupa valul ce a trecut, nici sa te supui stresului de a valorifica clipele ce au trecut. Ar fi un lucru exagerat de macabru. Prefer doar sa cred ca e voia destinului, ca nu avem cum sa ne impotrivim; nu avem cui sa ne impotrivim. Ce e scris sa se intample, se va intampla. Orice ai face in viata, destinul te va urma, si balanta va fi echilibrata intotdeauna, mai devreme sau mai tarziu. Pt ca nimic nu se intampla fara un motiv pana la urma...nu? Dar totusi.. am iubit perioada asta ca si cum as iubi ultima tigara pe care nu o voi avea niciodata. Ultimul fum, stiind ca e unic, nepretuit, atat de lung, si placut. Macar la acel fum esti anuntat ca e ultimul, sau stii deja. Dar totusi, am ajuns la filtru; totul a inceput sa prinda un gust amar, sa fie sec. A inceput sa-ti arda buzele; fata ti se stramba la astfel de gust, si tigara cade pe jos... stingandu-se in timp, devenind o simpla placere apusa, o fantezie ireala, un vis indeplinit sau un cosmar savurat. Tot ce stiu e ca dupa aceasta tigara, ti-a ramas un gust amar pe buze, ai plamanii mai grei, pielea ti s-a ingalbenit, si ai inceput sa dispari intr-un nor de fum. Tu ai fost singura care a avut curajul sa se avante in acel nor. Bun venit in fata Destinului si...Noapte Buna..

2 comentarii: