duminică, 8 noiembrie 2009

Poc!

Ce s-a auzit? Nimic, m-a lovit realitatea in sfarsit. Whoah, dupa atatia ani, am umbrit pamantul degeaba si acum imi dau seama?! Ce naiba fac eu ca sa traiesc? Un motiv, o motivatie? Nimic. Cu ce ajut eu pamantul sa se invarta? Cu absolut nimic, se descurca de unu singur. Poc din nou... acum ce mai e?! Rahat, bate maturitatea la usa. Ce fac acum?! Nu-s responsabil sa o primesc in casa? Dupa ea vin responsabilitati, datorii, sentimente, placeri, dureri si inteligenta. Ce ar avea daca as ramane un prost in continuare? Nimic, ai ajunge doar carne de tun. Rahat, asta inseamna ca o sa mor? Ceva de genu... oook, las-o sa intre. Duuuuuuh....deja ma doare spatele de la atatea batai de cap. Cum vine asta? Simplu, prefer sa-mi folosesc spatele decat creierul. Ce are? E mai usor. Mai bine nu sufar acum si astept sa mi se taseze vertebrele spre sfarsit si sa mor ca un caine nenorocit decat sa gandesc. Votati-ma! Va incalzesc cu saracie, inutilitate si prostie! Cu totii o vreti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu